Då var det lov...

Jahapp alla B'are. Då var det äntligen lov! (vilket man så fint firar med en GLASS :D)
Kanske inte mycket till lov i och med allt plugg som måste göras, men vi slipper iallafall gå upp klockan 05.40, vilket jag finner mycket, mycket bra!
Idrottslektionen idag var riktigt underhållande, badminton, ohyes!
Blev endel glada miner idag ja.. haha! Badminton bör vi köra oftare!
Nu ska jag dock gå och lägga mej med en riktigt varmkopp choklad och en bra film!
Kommer somna dirr (yy)! Men det kan varqa bra för mej i och med att jag ska till skolan en sväng i morgon!
Ha ett riiiktigt bra lov alla!
Glöm inte skriva lite då & då :D

Hugs and kisses from Göthenburg!

(Kan berätta för alla att min telefon är stendöd!)

Mja, själv är man ju skillar i Paint!

Kommentarer
Postat av: ida

haha awesome bild :P

2009-10-22 @ 18:42:04
URL: http://idubananknorr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0